dinsdag 6 november 2012

Een vlieg in de klas




17 opmerkingen:

  1. Tof! Leuk om die conversaties te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd heerlijk om te zien, om heimwee van te krijgen... Cindy... (met lange, smekende 'ie'- klank op het einde...) heb je toevallig niet ergens nog het filmpje van vorig jaar? Ik heb die vergadering (ook) gemist omdat ik zelf aan het werk was op dat moment, 't zou tof zijn om Jutte en haar klasvriendjes nog eens terug te zien een jaartje terug in de tijd...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik vraag aan sven of hij eens wel kijken op de harde schijf...
      cindy

      Verwijderen
  3. Heel leuk om die kleintjes een keer in beeld te zien

    Beppe
    van het vijfde leerjaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 'k wil nog eens een eerste kleuter zijn...
    trui

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ooh ik ook hoor !!!
      Veel meer spelen dan in het zesde leerjaar!!
      Anoniempje

      Verwijderen
  5. Mooi filmpje en leuk om nog eens mee te genieten van het kleuterhuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOOOOOOH zo schattig al die kleutertjes!!!!
    Anoniempje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi filmpje hoor van fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al die kleutertjes en peutertjes zijn zooooo schattig!
    Rhune

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat vind ik ook moest ik nog maar in het 1ste peutertje zitten.......

      Verwijderen
  9. wat een leuk tof
    filmpje van Nanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het was een mooi filmpje


































    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi filmpje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




    van Iben en rune

    BeantwoordenVerwijderen