maandag 20 oktober 2014

20 oktober.. School met een hart!




5 opmerkingen:

  1. Proficiat! Het was een heel mooie show, vooral het samen dansen en zingen was super. Hopelijk ook veel opkomst bij het bloed geven!
    Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een schitterende dag!!! Eerst de kleuters komen schminken en daar voelde je al hun enthousiasme. Ulla kon me overhalen om ook 's middags te komen en ik moet zeggen ik heb het me niet beklaagd! Het was echt hartverwarmend om alle kinderen bezig te zien. Het raakte me en ik werd zelfs wat emotioneel.
    Zo'n mooi project en het lijkt of jullie dit in 1,2,3 organiseren terwijl ik het niet zo normaal vind wat er nu gerealiseerd is.
    Lore

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gedaan, dikke proficiat! ! Dubbel en dik verdiend! !
    Grts
    Belguine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw..;zo mooi gedaan...en proficiat!!! Dikke pluim...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof tof tof.spijtig we niet life meegemaakt hebben.was weer iets dat ze nooit gaan vergeten .grts dymphie

    BeantwoordenVerwijderen