maandag 5 november 2012

Liefste kinderen,

Alles goed met jullie? Wat ben ik blij om zoveel te lezen van jullie op de blog. Zo weet ik dat alles goed gaat.
Ondertussen wordt het hier al druk, druk, druk, want mijn verjaardag komt al dichtbij. Ik blijf veel oefenen op de computer. Gelukkig heeft Piet veel geduld en kan hij alles goed uitleggen. 
Ik vind het zo leuk hoe jullie krantjes maken en ook veel leuke dingen op de blog zetten. Zo kom ik veel te weten over jullie. Ik krijg er al zin in om dat zelf ook eens uit te proberen. Sturen jullie me ook eens allemaal een foto uit je klas? Dan probeer ik zelf ook eens iets uit op de computer. Willen jullie er vrijdag dan iets over vertellen?

Veel groeten, Sint-Maarten.





6 opmerkingen:

  1. dag sint
    ik ga straks een foto door sturen eerst nog wachten op mama
    met mij gaat alles top en met julie
    baybay
    hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag lieve sint en piet.
    ik vind het leuk dat je weer komt
    Groetjes Korneel notredame

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dag lieve sint
    ik verlang al dat je vrijdag komt.ik vind het ook leuk dat jij nu ook al op de lispeltuut schrijft.
    Groetjes Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag beste Sint en Piet
    ik vind het tof voor jou dat je computerles leert, doe zo verder!
    Mag ik weten hoe veel jaar je bent?
    Sint Maarten, is het mogelijk ook cadeautjes te vragen die niet in de boekjes staan?
    Ik verzamel alle (oude) Suske en Wiskes. Als ik mijn schoen zet, ga ik mijn lijst van de strips die ik nog niet heb er bij leggen.
    Veel groeten en schrijf je terug?
    NĂ©ree

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi gedaan hoor lieve sint van juul en fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dag sint
    ik ben blij dat je weer verjaard hoor
    ik kan het ook geloven dat je het druk hebt

    groetjes rinus

    ;)

    BeantwoordenVerwijderen