woensdag 13 maart 2013

jarig


6 opmerkingen:

  1. De kinderen hebben er alleszins van genoten! Nogmaals proficiat!

    Karolien (Lune)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is de onze toch een sloeber soms
    proficiat aan de jonge jarige
    berre en co

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch is je verjaardag al voorbij
    nog een gelukkige verjaardag.


    van Nanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elsje,
    een heel gelukkige verjaardag!
    Ik zie dat de kindjes je verwend hebben, toch leuk hé!

    Ik vind het fijn om jullie avonturen te volgen via deze blog en ik zie ze groeien als kolen want ja, tenslotte waren ze bij nog maar kleine pieterpeuters hé...

    Veel succes met jullie schoolfeest...ik kan jammer genoeg niet komen maar in gedachten ben ik nog veel in de Torteltuin aanwezig hoor!

    Daag, vele groetjes uit De Bonte Specht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Elsje,
    een héél gelukkige verjaardag nog é!
    Ik had al veel over diene toffe dag gehoord, maar nu we het kunnen zien....geen twijfel mogelijk...een superleuke dag voor iedereen!
    Hartelijk dank voor alles wat je voor onze kleuters doet, hun laatste kleuterjaar is er eentje om nooit meer te vergeten!
    vele grts.

    BeantwoordenVerwijderen